FB instagram twitter ask
Kolacja light 5 najciekawszych przecen modowych online Black&white stylizacja 10 najlepszych prezentów na walentynki Kosmetyczny Hit: Mixa Baby Lipidowy krem nawilżający do twarzy i ciała

Mała łazienka czyli mysia dziurka

By 00:33


Witajcie kochani dzisiejszy post będzie dotyczył kategorii wnętrza, a dokładniej łazienki. Zapewne większość czytających ten blog to kobiety. A zatem która z was nie lubi zrelaksować się po ciężkim dniu spędzonym w pracy? No chyba każda podniesie łapkę w górę.


Łazienka to idealne pomieszczenie na relaks według mnie oczywiście. Każdy na ten temat może mieć odmienne zdanie, ale skupmy się teraz na łazience. Zapalmy świece zapachowe, kadzidełka niech oddadzą woń słodkiej wanilii mmmm rozmarzyłam się :P noo i oczywiście jeszcze wino:)

Ale ale co zrobić jeśli nasza łazienka to taka "mysia dziurka malutka" wszystkie nasze kosmetyki walają się po niej. Mała półka, aż ugina się pod ciężarem tych wszystkich buteleczek, pudełeczek.
Nie możecie się poruszyć, bo za wami coś leci na podłogę. Znacie to? Ja tak to moja łazienka, a właściwie była moją łazienką, bo powiedziałam koniec z takim czymś. Może i mam małą łazienkę, ale wszystko da się zrobić trzeba tylko pomyśleć.

Znalezienie rozwiązania na szafkę dla "mysiej dziurki" zajęło mi 2 popołudnia, ale mam pomysł
jak wam się podoba pomieści na pewno wszystkie moje rzeczy.

PS. Nie wyobrażam sobie łazienki bez wanny, prysznic na pewno zajmuje mniej miejsca, ale to wanna jest najwygodniejsza i pozwala się zrelaksować.







Zobacz także:

12 komentarze

  1. Ja się muszę rozglądnąć za jakąś fajną szafka do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super łazienka, mała i funkcjonalna!:)
    Zapraszam do siebie!!!:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są te szafki :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tą półką. Ja też mam niewielką łazienkę, ale dzięki szafkom nic nie stoi na wierzchu - jestem leniwa, a rzeczy, które są zamknięte nie kurzą się tak mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny model rozmieszczenia łazienki w mieszkaniu i niestety póki co nie mogę jej ruszyć. Ta świetnie wygląda: mała, funkcjonalna i bardzo gustowna ; ))
    Dziękujemy za komentarz i zapraszamy częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Funkcjonalnie łazienka dobrze zorganizowana ale to dopiero połowa sukcesu. Zaobserwowałam ,że użyłaś do jej realizacji kilku kolorów - ciemna podłoga, niebieskie kafle nad muszlą, sciana przy wannie znów zupelnie inny kolor no i ta szafa..
    Wszystko było by dobrze gdybyś zamiast kilku kolorów uzyła tylko max 2 . Pomieszczenie bedzie się wtedy wydawało spójniejsze. Można tłumaczyć to w ten sposób i ja tak robie, że chciałaś stworzyć po przez te kolory srefy...ok tak się teraz robi , ale mozna to zrobic o wiele lepiej za pomoca 2 kolorów. Sufit w łazience nie moze być ciemny, zmniejsza ją optycznie jeszcze bardziej tym bardziej , że podłoga również jest ciemna. jak dla mnie ten kolor niebieski wszystko psuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i bardzo przydatny post!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam małą łazienkę, ale tak fajnie ją rozłożyłysmy z mama,że wszystko się mieści;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda. Ja muszę trochę popracować nad moją łazienką. Trochę się już urządzam, dużo kursuje do leroymerlin i casto ale dom mamy z mężem dopiero od dwóch miesięcy (bez wykończenia) i trochę to potrwa zanim doprowadzę swoją łazieneczkę do takiego porządku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, staram się odwdzięczać za każdy komentarz pozostawiony pod postem.
Jeżeli podoba Ci się mój blog zaobserwuj i polub na facebooku, na pewno was odwiedzę i jeśli blog mnie zaciekawi odwdzięczę się tym samym:*