FB instagram twitter ask
Kolacja light 5 najciekawszych przecen modowych online Black&white stylizacja 10 najlepszych prezentów na walentynki Kosmetyczny Hit: Mixa Baby Lipidowy krem nawilżający do twarzy i ciała

Maść ochronna z witaminą A - must have

By 02:12


Mój hit kosmetyczny bez którego nie wyobrażam sobie życia, czyli maść witaminowa. Pierwszy raz spotkałam się z nią, kiedy moja córeczka miała bardzo suchą skórę. Właśnie w tedy pediatra zalecił  mi smarowanie tą właśnie maścią prawie całego ciała Oleńki. Przeżyłam duże zaskoczenie, kiedy już po tygodniu skóra Oli była nawilżona, a po łuszczeniu na główce nie było ani śladu.

Zaczęłam się zastanawiać i przeglądać różne strony internetowe dotyczące tej właśnie maści i tu wielkie zaskoczenie nie znalazłam żadnego negatywnego komentarza.
To właśnie sprawiło, że zaczęłam smarować nią moje spierzchnięte usta i tutaj następna rewelacja pomogło.

Pamiętam moje poranki zawsze skóra na twarzy sucha, bez jakiegokolwiek blasku. Nakładanie podkładu było horrorem. W tedy pomyślałam na usta pomogło to nic nie zaszkodzi zastosować na twarz. Teraz zamiast drogiego kremu na noc nawilżam skórę maścią witaminową.

 Maść za jedyne 4 zł zawsze jest w mojej torebce jako kosmetyk na spierzchnięte usta i również zawsze można ją znaleźć w mojej kosmetyczce jako krem do twarzy na noc.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13474241/?claim=uh6ag84k6ak">Follow my blog with Bloglovin</a>

Zobacz także:

10 komentarze

  1. Uwielbiam tę maść, używam na twarz i usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezawodna;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma lepszej maści! Jest po po prostu genialna i zawsze mnie ratuje w kryzysowych sytuacjach.
    Zapraszamy do Nas, pojawił się nowy post z kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś miałam tę maść, była super jako kosmetyk ratunkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To również mój must have :) Zwłaszcza na okres jesienno-zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją :) lubię również wersję gojącą, przydaje się po prostu w każdej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko ona mi pomaga na popękane ręce i łagodzi "zajady"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, staram się odwdzięczać za każdy komentarz pozostawiony pod postem.
Jeżeli podoba Ci się mój blog zaobserwuj i polub na facebooku, na pewno was odwiedzę i jeśli blog mnie zaciekawi odwdzięczę się tym samym:*