FB instagram twitter ask
Kolacja light 5 najciekawszych przecen modowych online Black&white stylizacja 10 najlepszych prezentów na walentynki Kosmetyczny Hit: Mixa Baby Lipidowy krem nawilżający do twarzy i ciała

Konkurs na zakończenie roku

By 12:57


Zbliżają się święta i koniec roku 2014 z tej okazji przygotowałam dla wszystkich moich czytelników rozdanie. Zasady są banalnie proste.


ZASADY:

baner
1. być publicznym obserwatorem bloga 1pkt 
2. polubić mojego funpaga klik tutaj 4pkt
3. dodatkowe punkty można zdobyć za napisanie co najfajniejszego zdarzyło Ci się w tym roku 2014

Regulamin :


1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga

2. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski.
3. Nie biorę pod uwagę blogów typowo "rozdaniowych".

4. Wyniki zostaną ogłoszone w terminie do 5 dni od zakończenia konkursu.
5. Na dane zwycięzcy czekam 3 dni, po tym czasie wylosuję kolejną osobę.

6. Nagroda zostanie przesłana w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania adresu zwycięzcy.

7. Wszystkie zgłoszenia będą sprawdzane, a w przypadku ich niepoprawności osoba zostanie wyeliminowana z  rozdania
8. Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.

9. Zgłaszając się do rozdania akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych  ( Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). 
10. Rozdanie trwa od 8.12.14 do 30.12.14

Co jest do wygrania:
1. Balsam do ciała Playboy
2. Książka Pocałunek Saddama
3. Różowe kolczyki 
4. Bransoletka 
5. Zapachowe świeczki

Napisz w komentarzu pod jaką nazwą obserwujesz bloga i funpaga W komentarzu opisz swoją historię lub wyślij mi ją na e-maila. 
Nie zapomnij podać e-maila żebym mogła się skontaktować z tobą.  




Zobacz także:

29 komentarze

  1. Chętnie wzięłabym udział, jednak szkoda zabierać szanse innym, ponieważ książka mi się nie przyda. Nie przepadam za czytaniem :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie wziełabym udział w konkursie,niestety nie mogę cię zaobserwować bo nie wyświetla mi się ten gadżet :(
    gadżet z twoim funpage też nie . Nie wiem czy to wina mojej przeglądarki czy blogera :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłabym wdzięczna jakby ktoś napisał czy gadżety się wyświetlają czy też nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny konkurs, alr nie jestem zainteresowana nagrodami;) nie wiem czy ta książka to dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział!
    Obserwuję jako Kaja La Nina.
    Najfajniejsza rzecz jaka mi się przydarzyła w tym roku to możliwość podróżowania. Na jakiś czas uziemiły mnie studia oraz praca i super było znów poczuć się wolną i wyjechać. Byłam we Włoszech, a dokładnie w Mediolanie i Bergamo oraz Barcelonie. Niebyły to długie podróże, ale będę je wspominać do końca życia :) Szczególnie że widziałam nażywo Armaniego, który siedział na meczu koszykówki po 2 stronie boiska !

    OdpowiedzUsuń
  6. elkaja.blogspot.com
    kajakalembasa@onet.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nagrody. Życzę wszystkim biorącym udział w rozdaniu powodzenia. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. interesujace nagrody, powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem spoko nagrody, jednak nie skorzystam :) życzę również powodzenia wszystkim biorącym udział w rozdaniu, powodzenia! :) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny konkurs :) niestety nie wezmę udziału, ale innym życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: ma ra
    Lubię jako: Ma Ra
    mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Magdalena Pasek
    Lubię jako: Magdalena Pasek
    madzikpase@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: LiviAndInga
    Lubię jako: Kinga Kosmowska
    liviandinga@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Rincewind99
    Lubię jako: Kopalnia Różności
    rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że robisz konkursy, nigdy nie brałam w czymś takim udziału, jednak może zacznę. Ale nie tym razem, ponieważ myślę, że nagrody, które proponujesz nie do końca chcę mieć, a na pewno okażą się bardziej przydatne innej osobie :)
    Obserwuję i zapraszam ponownie do siebie http://bunbons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział! Obserwuje Twojego bloga jako Princess Pauliniet, a lubię Twój FB jako Princess Pauliniet. Mój e-mail to: princess.pauliniet@gmail.com, a oto odpowiedź na Twoje pytanie.

    2014. Dla mnie był dobry i zły w jednym. Uzyskałam pełnoletność, z czego bardzo się cieszę. Niestety miałam niemiłe historie miłosne, o których nie chciałabym się tutaj wypowiadać. Mimo przeciwności losu poznałam kogoś, z kim chcę spędzić reszte swoich dni. Czuje, że powoli się w Nim zakochuje.. To coś pięknego! <3 Uwielbiam ten rok!

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział!
    1. Obserwuję jako vixtich.
    2. Lubię na fb jako Paulina Graczyk
    3. W roku 2014 zdałam prawko! To jest moc szczęścia, która będzie na mnie działać przez kolejne lata, haha :)

    PS. Super rozdanie, oby takich więcej! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za komentarz u mnie! Niestety, w konkursie nie wezmę udziału, bo jako chłopak nie chcę odbierać nagród dziewczynom, którym one się bardziej przydadzą! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujące nagrody!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta!
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nagrody! Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    Wesołych Świąt!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog i cudowne zdjęcia! Bardzo lubię takie notki!
    Życzę dużo powodzenia w blogowaniu! I Wesołych Świąt ♥

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję blog i lubię na facebooku jako Zdzisława Imianowska
    e-mail rybkazg2@wp.pl
    udostępnienie na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/754388964647286?pnref=story
    Najlepszym prezentem dla mnie było to,że synek w tym roku skończył roczek,nauczył się w końcu chodzić i każdego dnia przynosi mi radość życia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Anna Zierold
    Lubię jako: Anna Zierold
    azierold@wp.pl
    Nic ciekawego nie mogę napisać bo w moim życiu nic w tym roku nie zdarzyło się, co bym mogła napisać i podzielić się z innymi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje bloga jako : Anna K
    Lubie na fb jako : Anna Paulina Koprowska
    Email : wredna1880@gmail.com
    Co milego zdarzylo mi sie 2014 roku ? Wyjazd wakacyjny do Trojmiasta wakacje mi sie przeduzyly i zostalam w Gdyni 3 miesiace mieszkajac tam i szukajac pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje bloga jako Serenitka B
    Lubię fanpage jako Monika Bochman
    Email: akasha162@interia.eu
    W tym roku poznałam faceta mojego życia z którym jestem ogromnie szczęśliwa, oddałam kolejnego brata w dobre ręce jego żony;) i dowiedziałam się że po raz trzeci zostanę ciocią!
    To był zdecydowanie rok radości i i dużych zmian dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, staram się odwdzięczać za każdy komentarz pozostawiony pod postem.
Jeżeli podoba Ci się mój blog zaobserwuj i polub na facebooku, na pewno was odwiedzę i jeśli blog mnie zaciekawi odwdzięczę się tym samym:*