FB instagram twitter ask
Kolacja light 5 najciekawszych przecen modowych online Black&white stylizacja 10 najlepszych prezentów na walentynki Kosmetyczny Hit: Mixa Baby Lipidowy krem nawilżający do twarzy i ciała

3 nowości filmowe które warto obejrzeć

By 01:17


Macie ferie?
Wolne w pracy? 
Nie byliście dawno w kinie? 
A może brak wam czasu dla siebie? 

Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedzieliście tak zapraszam do dalszej części dzisiejszego postu.
Dzisiaj postanowiłam przedstawić wam trzy nowości filmowe, które z czystym sumieniem polecam. Jeśli nie wiecie na co się wybrać do kina to w tym poście służę pomocą.


1. Numerem pierwszym na mojej liście jest film pt. "Wkręceni 2" Co do tego filmu miałam ogromne wątpliwości  czy jest sens iść na niego, ponieważ jak dla mnie we wszystkich komediach już na samym początku wiadomo co wydarzy się na końcu. W tym przypadku pomyliłam się  komedia jest genialna. Cała sala kinowa świetnie się bawiła, co jest najlepszym dowodem na to, że warto go zobaczyć.







2. Numerem drugim jest thriller pt. "Who Am I- Możesz być kim chcesz"  Na ten film polecam wybrać się z chłopakiem, kolegą, bratem czy kimś innym o płci męskiej. Ja na filmie byłam z kolegą i zarówno na mnie jak i koledze film zrobił ogromne wrażenie. Do niedawna nie cierpiałam thrillerów jednak teraz zmieniam zdanie.





3. Numer trzy to dramat lubicie? ja nie za bardzo na film pt. "Whiplash" wyciągnęła mnie koleżanka wahałam się przez chwilę, ponieważ nie lubię filmów ze złym zakończeniem a w dramacie chyba o to chodzi. Jednak zgodziłam się tylko dla tego bo miałam ogromną ochotę na popcorn. Ochota na popcorn sprawiła, że chyba polubię dramaty. Polecam z czystym sumieniem

A wy jakie nowości filmowe polecacie?

Zobacz także:

30 komentarze

  1. ja bym jakis horror oglądła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja mam takie zaległości filmowe ze wstyd się przyznać. Ostatnio oglądałam "Gone Girl" z Benem Afleckiem, był super, no ale to nie nowość.
    Wkręceni mnie nie przekonują= filmy polskie ech...
    Natomiast ten thiller kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam ferii ani wolnego, ale na filmy na pewno skuszę się w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A się właśnie zastanawiałam czy warto się wybrać na "Wkręconych 2" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tych wszystkich opinii, ja zdecydowanie czekam na Walentynki i film "50 twarzy Greya"...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie ostatnio szukałam jakiegoś dobrego filmu, może coś podpatrzę od ciebie:) dziękuję Ci za przemiły komentarz, może wspólna obserwacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad komedią wkreceni..podoba mi się obsada. Będę zagląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wkręceni 2 - mam ochotę obejrzeć :)

    Bardzo ładny wygląd bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie byłam w kinie, brakuje mi czasu dla siebie, niestety nie mam ani ferii ani wolnego od pracy ;) Nowości o których napisałaś to nie moja "bajka", jak na razie czekam na drugą część "Niezgodnej" i trochę jeszcze poczekam bo premiera dopiero w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wkręconych 2 muszę oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm ciężko się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wybieram się na "Carte Blanche" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post ;)

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto wybrać się na Uprowadzona 3, a z dziećmi czy bez na Pingwiny :D
    Wybralabym Who I Am :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla Ciebie wszystko ! :D ekranizacja sparksa - musi być świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Numer 3 jest wspaniały! Bardzo polecam! Podczas oglądania aż noga sama chodziła w rytm muzyki :) Ach, lubię takie filmy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety do kina w najbliższym czasie się nie wybierzemy. Nie ma szans. Za to wieczorkiem w domu bardzo chętnie. Poczekamy aż będą w wypożyczalniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Co powiesz na wspólną obserwacje? Ja już, zapraszam do siebie i liczę na rewanż ;* http://nikayoungjournalist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zapewne do kina wybiorę się z okazji walentynek i powoli będę się rozglądać za jakimś fajnym filmem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nie kuszą mnie te filmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja chciałabym miec czas choc raz w tygodniu ma jakikolwiek film :)
    Będę tu zaglądała żeby nie być w tyle :)

    Mama-idealna.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz. Mam nadzieję, że będziesz zaglądać częściej :) Sama zastanawiam się nad "Wkreceni 2". Słyszałam, że warto :)
    PS. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Who I am mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię dramatów, choć parę dobrych już widziałam. Ale ten thriller to sobie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie 3 pozycje mnie zaciekawiły. Czekam oczywiście na "Pięćdziesiąt twarzy Greya" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wkręceni ciekawie brzmi choć i thrillery lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, staram się odwdzięczać za każdy komentarz pozostawiony pod postem.
Jeżeli podoba Ci się mój blog zaobserwuj i polub na facebooku, na pewno was odwiedzę i jeśli blog mnie zaciekawi odwdzięczę się tym samym:*