FB instagram twitter ask
Kolacja light 5 najciekawszych przecen modowych online Black&white stylizacja 10 najlepszych prezentów na walentynki Kosmetyczny Hit: Mixa Baby Lipidowy krem nawilżający do twarzy i ciała

3 domowe maseczki dla skóry wrażliwej

By 02:56


Też tak macie że w sobotę robicie wielkie booooom dla swojej cery? Nie wiem czemu ale mam jakiś taki nawyk że zawsze w sobotę przypominam sobie o pielęgnacji mojej skóry i dostarczam jej dużą dawkę witamin. Przygotowałam dzisiaj krótki post z trzema domowymi maseczkami dla skóry wrażliwej.

Maseczka rumiankowo-glinkowa:
Uspokaja podrażnioną skórę. 2 łyżki herbaty rumiankowej zmieszać z 2 łyżkami glinki (najlepiej białej). Nałożyć na twarz, przykryć mokrym ręcznikiem, po 15 min. ściągnąć.
Maseczka  z nagietka i brzoskwini:
Ma działanie kojące. Brzoskwinię obrać ze skórki, usunąć pestkę, rozgnieść miąższ. Zmieszać z 2 łyżkami jogurtu naturalnego oraz łyżką naparu z kwiatów i liści nagietka (2 łyżki na filiżankę wody). Zmiksować. Papkę położyć na twarz na 10-15 min. Zmyć pozostałym naparem.
Maseczka z płatków owsianych:
Maseczkę przygotowujemy ze zmielonych lub zmiksowanych płatków owsianych i świeżej słodkiej śmietanki (5 łyżek płatków, 1/2 szklanki śmietanki). Gęstą papkę nakładamy na twarz i szyję. Po 20 min. zmywamy wodą mineralną.

Jeśli chcecie wiedzieć co u mnie i u mojej córeczki słychać zapraszam do śledzenia mojego instagrama  klik tutaj

Zobacz także:

3 komentarze

  1. Ciekawy post, ale ja nie używam maseczek :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Super maseczki... chyba sobie jakąś zrobię:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, staram się odwdzięczać za każdy komentarz pozostawiony pod postem.
Jeżeli podoba Ci się mój blog zaobserwuj i polub na facebooku, na pewno was odwiedzę i jeśli blog mnie zaciekawi odwdzięczę się tym samym:*