FB instagram twitter ask
Kolacja light 5 najciekawszych przecen modowych online Black&white stylizacja 10 najlepszych prezentów na walentynki Kosmetyczny Hit: Mixa Baby Lipidowy krem nawilżający do twarzy i ciała

Wishlista na wiosnę

By 11:50


Wiosna zbliża się ogromnymi krokami, a co za tym idzie zmiany kochani zmiany. Wiosnę  zawszę porównuję do nowego roku, kiedy to postanawiamy sobie jakieś rzeczy i staramy się wytrwać w nich. Czasami nam to wychodzi a czasami nie, tak samo jest z ta naszą kochaną wiosną. Nie wiem jak wy, ale ja mam zawsze w tym okresie ochotę na zmiany.

Jestem już umówiona do fryzjera zmiana fryzury to jest to, co zawsze robię na wiosnę zmieniam kolor, fryzurę, oraz poddaję je zabiegom regeneracyjnym. Ciało też nie może być gorsze, kosmetyczka jest planowana  i jeszcze w tym miesiącu również ją odwiedzę. Nie zapomnę również o czymś, co nam służy przez całe życie i musimy o nie dbać, zęby kochani o nie należy dbać przez cały rok. Do dentysty planuję pójść w kwietniu na zabieg wybielania zębów i oczywiście sprawdzenia czy wszystko jest ok.

Dzięki wiośnie powstała moja lista życzeń, które spełnię w najbliższym czasie, bo przecież szafa też potrzebuje zmian. Ograniczyłam moje zakupy do sześciu rzeczy, ale oczywiście jak większość kobiet potrzebuję dużo, dużo więcej. Jednak na razie skupię się na tych sześciu i postaram się nie kupić nic z poza listy ps. to moje następne postanowienie (ograniczyć zakupy).

Osobnym i piątym moim postanowieniem jest zdrowe odżywianie. Na blogu będą się pojawiały przepisy na dietetyczne śniadania, obiady i kolacje a także przekąski. Mam taki mój mały pięciopak do zrealizowania


Moja wishlista na wiosnę


1. Chustka HOUSE przyda się na chłodne wieczory na początku wiosny cena ok 40zł
2 Okulary HOUSE cena ok 40zł
3. Ramoneska HOUSE cena ok 200zł (3 rzecz z housa uwielbiam ten sklep zawsze znajdę coś dla siebie)
4. Białe buty adidas cena ok 300zł idealne do biegania z wózkiem na spacery 
5. Białe spodnie jeszcze nie wiem jaką markę wybiorę 

A wy jaką macie listę życzeń na wiosnę?

Zobacz także:

22 komentarze

  1. Super rzeczy... takie wiosenne kolorki:)
    pięknego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep House również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kurtka idealna na wiosne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kurtka, bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna lista :) ja na swojej również mam podobne rzeczy :)

    obserwuję;)



    -mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam w planach ramoneskę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Białę spodnie, ja dla mnie zdecydowanie na tak :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Też poluję na fajne sportowe i wygodne buty, zawsze lubiłam Adidas ;) Obserwuję i zapraszam do mnie, rewanż? ;)
    sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja lista jest sporo dłuższa, jednak pewnie i tak nie kupię nawet połowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też jest o wiele, wiele dłuższa więc wybrałam te najpotrzebniejsze:)

      Usuń
  10. Witam,

    Wiosna to dobry moment na zmiany:) trzeba tylko podjąć wyzwanie i dążyć do realizacji:) Co do piątego postanowienia to zapraszam na mojego bloga:) może spotkasz tam jakieś inspiracje:)

    Pozdrawiam i trzymam kciuki:)
    Damian
    http://operacja-byc-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy :) dziękuję za miły komentarz u mnie i onbserwuję *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :) Również umówiona jestem już do fryzjera :D Na zrobienie ładnie prezentujących się hybryd również :) Już pierwsze wiosenne zakupy były ale nadal jest kilka rzeczy, które muszę zdobyć :) Jestem u Ciebie pierwszy raz ale widze, ze warto wpadac :) Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing! You write so interesting posts and make very beautiful photos! Like your blog! Keep doing it!


    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaką metodą wybielasz ząbki? moja lista jest bardzo długa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam te sneakersy!:) xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie w szafie tak naprawdę wiecznie czegoś brakuje, więc moja wishlista na 5 rzeczach by się nie skończyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post and nice selection dear!! Lot of kisses.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    OdpowiedzUsuń
  19. Sama bym zobaczyła się w te ubranka i akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, staram się odwdzięczać za każdy komentarz pozostawiony pod postem.
Jeżeli podoba Ci się mój blog zaobserwuj i polub na facebooku, na pewno was odwiedzę i jeśli blog mnie zaciekawi odwdzięczę się tym samym:*