FB instagram twitter ask
Kolacja light 5 najciekawszych przecen modowych online Black&white stylizacja 10 najlepszych prezentów na walentynki Kosmetyczny Hit: Mixa Baby Lipidowy krem nawilżający do twarzy i ciała

Jak bezpiecznie opalać się w solarium

By 10:26 , ,



Parę dni temu odwiedziłam solarium i to właśnie natchnęło mnie do napisania tego postu. Nie orientuję się w tej dziedzinie, mało tego jestem zielona w kwestii kosmetycznej i dermatologicznej. Staram się żeby mój blog był na jak najwyższym poziomie a teksty z Google nie dadzą mu możliwości wspinania się po szczebelkach blogosfery. Postanowiłam, że co jakiś czas będą się pojawiały się artykuły pisane pod okiem specjalistów i to jest ten pierwszy. Dzięki uprzejmości zaprzyjaźnionej kosmetyczki i właścicielki solarium powstał post, który przybliży wam i oczywiście mi zasady bezpiecznego korzystania ze solarium.

Kochani nie czarujmy się, ale nie ma czegoś takiego jak bezpieczne opalanie w solarium. Nie wierzcie w te wszystkie brednie tzw. teksty zapychacze, co są dostępne po kliknięciu w Google. Pisząc ten tekst naczytałam się tego i mogę się wypowiedzieć to i owo, ale nie o tym jest post. Nie chcę was również zniechęcać, co do opalania w solarium przeciwnie wszystko jest dla ludzi tylko trzeba nauczyć się odpowiednio z tego korzystać.  Ja uwielbiam chodzić do solarium daje mi ono ogromnego kopa na następne tygodnie czuje się o wiele, wiele lepiej. 

6 grzechów, które popełniają osoby korzystające z solarium
1. Zapominają wyjąć szkło kontaktowe
2. Nie nakładają na usta kosmetyków ochronnych
3. Myślą, że wystarczy samo zamknięcie, oczów i zapominają założyć okularów ochronnych
4. Nie osłaniają sutków i widocznych pieprzyków płatkami kosmetycznymi
5. Nie zmywają dokładnie makijażu
6. Smarują się tymi samymi kosmetykami, co w czasie opalania na plaży

Jeśli te 6 punktów dotyczą również Ciebie od następnej wizyty pamiętaj o nich

5 Przykazań, które musisz wykonać przed następną wizytą w solarium 
1. Skontaktuj się z lekarzem.
Czy wież, że niektóre antybiotyki i tabletki antykoncepcyjne są przeciwwskazaniem do opalania w solarium
 2. Sprawdź, jakość łóżka opalającego, z którego korzystasz.
Najlepiej korzystać z solariów, w których pracują łóżka takich firm, jak Ergoline, Philips, Golf. Są one objęte gwarancją producenta, który dba o przeglądy tych urządzeń, wymianę lamp itp.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/cialo-higiena/Jak-opalac-sie-w-solarium-by-sobie-nie-zaszkodzic_33911.html
 Najlepiej korzystać z solariów, w których pracują łóżka takich firm jak Ergoline, Philips, Golf są one objęte gwarancją producenta
Najlepiej korzystać z solariów, w których pracują łóżka takich firm, jak Ergoline, Philips, Golf. Są one objęte gwarancją producenta, który dba o przeglądy tych urządzeń, wymianę lamp itp.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/cialo-higiena/Jak-opalac-sie-w-solarium-by-sobie-nie-zaszkodzic_33911.html
Najlepiej korzystać z solariów, w których pracują łóżka takich firm, jak Ergoline, Philips, Golf. Są one objęte gwarancją producenta, który dba o przeglądy tych urządzeń, wymianę lamp itp.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/cialo-higiena/Jak-opalac-sie-w-solarium-by-sobie-nie-zaszkodzic_33911.html
 3. Kup odpowiednie kosmetyki do opalania, większość solariów udostępnia klientom takie kosmetyki w kabinie 
 4. Jeden dzień przed wizytą w solarium zrób peeling całego ciała 
 5. Nawilżaj ciało od wewnątrz i zewnątrz
W czasie opalania bardzo dużo się pocisz więc po seansie wypij litr wody, a ciało posmaruj nawilżającym balsamem

Korzyści, jakie daje nam solarium
Łóżko opalające oferuje bezpieczną opaleniznę i zapewnia utrzymanie w organizmie odpowiedniego poziomu witaminy D. Witamina D jest niezbędna dla zdrowia, zmniejsza ryzyko zachorowań m.in. na zapalenia wirusowe, osteoporozę, krzywicę, nadciśnienie, raka piersi, płuc, prostaty i co ciekawe- również raka skóry. Podczas opalania na słońcu skóra narażona jest na działanie różnych poziomów promieniowania UV, w zależności od położenia geograficznego, pory dnia, miesiąca roku, itd. Korzystając z solarium można opracować program opalania, aby zapobiec ryzyku poparzenia.

Mam nadzieje, że post jest napisany w sposób zrozumiały i jasny.
Jeśli macie jakieś pytania dotyczące opalania w solarium piszcie, w komentarzach albo na e-maila znajoma kosmetyczka zgodziła się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Pytania z odpowiedziami zbiorę i zrobię osobny post Zapraszam do zadawania pytań 

Zobacz także:

13 komentarze

  1. przydatny post :) nie chodzę na solarium ale zapisałam sobie w ulubionych jak zaczne chodzić żeby opalić się na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nienawidzę się opalać i robię wszystko, by do tego nie doszlo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się boję solarium i tych ciasnych kabin, mam klaustrofobię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie rozumiem mody na mocną opaleniznę, osobiście preferuję cerę wręcz bladą :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo przeciwna solarium. Nigdy nie zrozumiem jak można świadomie iść i niszczyć sobie skórę w imię chwilowej opalenizny...Wszystkie kobiety na świecie chcą być jak najbielsze tylko my, Europejki, żyjemy modą lat 80. Już nie mówiąc o tym jakie niesie to konsekwencje w przyszłości - zmarszczki i zniszczona skóra w wieku 30 lat. Tragedia!

    Nie miej do mnie żalu o ten komentarz, ale nie rozumiem jak można pisać o dbaniu o siebie, o kosmetykach na to i na to a później iść do solarium i świadomie niszczyć naszą cerę? Brrr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze są po to żeby wyrazić swoją opinię więc nie mam żalu, każdy ma swoje zdanie i powinien o tym mówić
      pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Bardzo fajny post, krótko, zwięźle i na temat. Ja korzystałam z solarium kilka razy jeszcze za czasów gimnazjum (tak! Nawet nie liceum!). Teraz jakoś nie odczuwam takiej potrzeby :) no ale jak będę się wybierała, to teraz już wiem o co zadbać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam solarium omijam :D Ale gdy jest potrzeba to pójdę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post!
    Wesołych Świąt:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że moja skóra jest naturalnie ciemna. ;] W innym wypadku musiałabym pamiętać o tym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  10. W okresie zimowym jestem blada jak papier, ale nie mam zamiaru iść do trumienki, bo po prostu mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie ciągnęło mnie do solarium, ale może kiedyś przydadzą mi się te porady ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jakoś bałabym się iść na solarium :D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, staram się odwdzięczać za każdy komentarz pozostawiony pod postem.
Jeżeli podoba Ci się mój blog zaobserwuj i polub na facebooku, na pewno was odwiedzę i jeśli blog mnie zaciekawi odwdzięczę się tym samym:*